Ibland känns det som om hela världen ras...

Ibland känns det som om hela världen rasar samman, som om jag hela tiden vill få folk att va sura på mig, som om jag får mig själv att må dåligt och sedan skyller på någon annan. Det är egentligen inte min mening att göra så, för idag är det jag som känner mig skyldig till alla problem som kan tyckas uppkomna. Det ska inte du känna att du behöver ta ansvar för. Det är mitt fel, precis som alla andra gånger. Jag klagar på mig själv flera gånger om dagen och varför jag försöker få dig att göra samma sak tyder på ett slag i huvudet från min sida. Vad kan jag göra för dig för att du ska sluta tro att jag mår som jag gör på grund av dig, för det är inte sant, allt är totalt mitt fel och jag har ingen aning om hur jag ska ta mig ur detta längre. Förlåt känns så överskattat just nu, ibland tror jag inte det räcker och att jag älskar dig vet jag inte om det räcker det heller, så i denna stunden är det väl bara för mig att vänta och se om alla problem vi kan tänkas ha löser sig av sig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här (Men bara snälla kommentarer):

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Har du någon blogg eller hemsida?

Skriv här:

Trackback