Tjolahopp.

Skolan har börjat igen, känner mig stor för en gång skull! Läser på högskolan nu och inget flamsigt tramsigt gymnasium. Jippie, ehm, nejmen, ska gå 2,5 månad, göra högskoleprovet och söka till Växjö till våren igen. Håller verkligen tummarna för att jag ska komma in denna gången, för jag vill verkligen läsa missbruksvården och utbildningen i Växjö är suverän. Så det är bara för mig att hålla tummarna, så det hoppas jag att ni också gör, kommer jag då in i Växjö så blir det flytt dit. WIHO, jag orkar verkligen inte Eslöv längre, Sveriges tråkigaste stad, och det står jag för, för det är verkligen skitdött.

Néa har ju precis flyttat till Kristianstad, (Igår rättare sagt), saknar henne som tusan. Tur de att jag åker upp till henne på fredag och stannar där tills på måndag. Har ju ingen skola förrän på onsdag, så det är helt okej för min del. De gillar vi (Y) Skolan är slapp, men när vi väl är där som jobbar vi som attan, ska ha min första röstlektion imorgon, kul kul, ska de bli, tycker jag iaf. Haha

Nejmen, vi höres och synes people.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här (Men bara snälla kommentarer):

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Har du någon blogg eller hemsida?

Skriv här:

Trackback