Sex....

... Glada små katter ligger under bordet.. :) 

Jaaaaadå, då sitter man hos Néa i Kristianstad, försöker titta på film, men datorn är ju såååå rolig, är lite galen i spelen på facebook så det är enkelt att fastna där emellanåt. Hur har mina dag varit idag då, jodå, har hunnit plugga lite (Spelat gitarr) Kul kul. Kollade igenom kurslitteraturen (ackordböckerna) försöker lära mig spela "Ta mig till havet", lättare sagt än gjort när mina fingrar inte vill som jag vill. HAHA. Lite envisa är de, allt. Men jag ska klara de! Ska få bra betyg i kursen, det är mitt mål :P

Åkte hem till Néa vid tretiden idag, kom till Kristianstad där vi fick vänta på bussen i en evighet, för bussen till högskolan går bara en gång i timmen *SNARK* Hahahha envisa bussar asså. Vi smet in på ICA för att handla lite till taco-kvällen, sen lite gott gott att ha till filmen, du vet, mumsiga Ballerina Choko (MUMS MED CHOKLAD!!) Sååå nu slutar kvällen med att jag sitter här, saknar älsk, och hänger med Néa, livet kan inte bli bättre :)

Skönt med helg.

Kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här (Men bara snälla kommentarer):

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Har du någon blogg eller hemsida?

Skriv här:

Trackback