Godmorgon Kristianstad.

Hahahaha, jag och Néa vaknade vid halv tio imorse, beslöt oss för att gå ut med Zorro i det fina vädret, gick hem för att äta frukost och nu sitter jag här medan Néa är i duschen. Idag ska vi gå ut och gå och njuta av vädret, ska gå en runda till ICA efter middagen då kylskåpet behövs fyllas på. Underbart att få spendera helgen med henne, min allra bästaste Néa.

För tillfället sitter jag och lyssnar på några killar utanför, som leker med en megafon och en polisradio, kul kul. Högskolan är deras nya dagis. Jag kände mig som en bakis tonåring imorse när jag vaknade även om det var en helt nykter kväll igår. Men men, nu ska jag strax in i duschen så fort Néa är färdig, sen så ska vi göra andra vettigare saker än att sitta vid datorn hela dagen idag me.

Puss&Snusk
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här (Men bara snälla kommentarer):

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Har du någon blogg eller hemsida?

Skriv här:

Trackback